De Datawerf

Kosten reduceren en nieuwe omzet genereren met data. Een aantrekkelijk verhaal, maar hoe doe je dit? Er wordt vaak gezegd dat data de nieuwe olie is, zonder erbij te vermelden dat data – net als olie – gewonnen en geraffineerd moet worden om van waarde te zijn.

In dit webinar gaan wij in gesprek met specialisten die deze stappen hebben gezet in de maritieme sector. We verkennen op basis van hun ervaringen de uitdagingen in dit proces. Ook zullen wij u vragen om uw obstakels in dit proces te delen en presenteren wij plannen voor een programma dat u op weg kan helpen met data-gedreven business cases.

Bent u op strategisch- of business niveau actief? Bent u benieuwd hoe u data kan inzetten in uw bedrijfsvoering? Schrijf u dan in.

Programma

Achtergrond Dataficatie

Paneldiscussie

Tanaka Moyo - Business Development Lead Innovation - IHC IQIP

Jaap Kouwenhoven - Director Knowledge & Innovation – Oceanco

Roy de Winter – Data Scientist - C-Job

Tim Franken – Sr Business Developer Digital Technology - InnovationQuarter